ماه من

مطالب جدید

ماه من

مطالب جدید

خرید سیر سیاه در اصفهان، تهران، مشهد، کرج، شیراز، تبریز، قم و اهواز/09109483228

خرید سیر سیاه

قبل از خرید سیر سیاه در مورد آن اطلاعات مفیدی کسب کنید: سیر سیاه از تخمیر سیر معمولی به دست می آید. بعد از تخمیر سیر حالت ژله ای پیدا می کند، مزه بد آن از بین می رود و کمی شیرین می شود و رنگ حبه های سیر نیز سیاه می شود. سیر سیاه خیلی راحت تر از سیر معمولی خورده می شود چون بو و مزه تند سیر معمولی را ندارد؛ به علاوه سیر سیاه ۴ تا ۵ برابر خواص درمانی و ضد اکسیدانی بیشتری نسبت به سیر معمولی دارد. سیر سیاه خواص بی نظیر و شگفت انگیزی دارد.


اگر امکان خرید اینترنتی ندارید با فروشگاه بایادی تماس بگیرید: ۰۳۱۹۱۰۱۵۵۱۰


خرید سیر سیاه اصل

خواص سیر سیاه

خواص سیر سیاه برای پیشگیری و درمان بیماری ها عالی است.طبق تحقیقات علمی و پزشکی، سیر سیاه خواص ضد سرطانی قوی دارد که به خاطر مواد آنتی اکسیدان زیاد آن است. سایر خواص سیر سیاه عبارت است از:


پیشگیری از سرطان

کمک به درمان سرطان

لاغری و چربی سوزی

کاهش چربی های مضر خون

پیشگیری از گرفتگی عروق و رگ ها

محافظت از قلب

کنترل قند خون

پیشگیری از دیابت

بهبود دیابت و کاهش عوارض آن

کاهش آلرژی و حساسیت

کاهش التهاب نقاط مختلف بدن مانند مفاصل

سلامت کبد

برای مطالعه خواص بی نظیر سیر سیاه با جزئیات و بر مبنای تحقیقات علمی و مستند پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید:  خواص سیر سیاه


 


هنگام خرید سیر سیاه به چه نکاتی توجه کنیم؟

۱- سیر سیاه باید از تخمیر سیر تازه و ارگانیک و سالم به دست آمده باشد. تخمیر سیرهای کهنه و مانده یا در حال خراب شدن برای به دست آوردن سیر سیاه کیفیت محصول را پایین می آورد.


۲- فرآیند تخمیر سیر باید با روش های علمی و مطابق تحقیقات انجام شده باشد. زمان تخمیر مناسب برای سیر سیاه حداقل ۴۰ روز است و بهترین دمای تخمیر ۷۰ درجه سانتی گراد. در طول تخمیر رطوبت هوا باید بین ۸۰ تا ۹۰ درصد باشد. بالا رفتن بیش از حد دما باعث خشک شدن سیر سیاه و سخت شدن جویدن و خوردن آن و همچنین شیرین نشدن آن می شود. کم بودن روزهای تخمیر هم می تواند باعث شود خواص درمانی سیر سیاه کمتر از حالت تخمیر کامل شود. بنابراین باید سیر سیاه را از جایی تهیه کنیم که مطمئن هستیم فرآیند تخمیر به درستی و طبق روش های علمی انجام شده است.


 


خرید اینترنتی سیر سیاه


۳- باید تاریخ انقضای سیر سیاه مناسب باشد. سیر سیاه در دمای اتاق ۲ تا ۳ ماه بعد از تولید دوام می آورد و بعد از آن فاسد می شود یا کپک می زند. اما اگر در فریزر نگهداری شود می تواند تا یک سال سالم باقی بماند. بنابراین باید سیر سیاه را از جایی بخریم که از تاریخ انقضای آن مطمئن باشیم و بدانیم که سیر سیاه قبل از خرید در فریزر نگهداری میشده و فرصت کافی برای مصرف داشته باشیم. محصولات سیر سیاه که معمولا مدت زیادی در دست فروشنده های واسط در دمای اتاق نگهداری شده اند احتمالا یا سریع تر فاسد می شوند یا مواد نگهدارنده دارند که در مورد مصرف آن ها باید احتیاط کنیم.


 


خرید سیر سیاه بایادی چه مزیتی دارد؟

خرید سیر سیاه بایادی نسبت به سایر تولید کننده ها مزایایی دارد:


۱- با خریداز فروشگاه بایادی، شما مستقیما از تولید کننده سیر سیاه خرید کرده اید و از این طریق با حذف واسطه ها، با قیمت کمتری این ماده غذایی فوق العاده را به دست آورده اید.


۲- تخمیر سیر سیاه بایادی با روش های علمی و به روز انجام می شود تا سیر سیاه با کیفیت تولید شود. سیر سیاه بایادی در تونل های هوشمند و پیشرفته انجام می شود تا محصول با کیفیتی تولید شود


 


خرید سیر سیاه در اصفهان


۳- سیر سیاه بایادی از سیر تازه با کیفیت و مرغوب همدان تولید می شود.


۴- علاوه بر اینکه سیر سیاه بایادی در محیط استریلیزه شده و بهداشتی انجام می شود، سیر سیاه تولیدی در سردخانه نگهداری می شود تا هم خواص آن حفظ شود و هم تاریخ انقضای بیشتری داشته باشد.


 


طریقه مصرف سیر سیاه

سیر سیاه را می توانید به تنهایی بخورید یا آن را به همراه سایر غذاها مصرف کنید. دستور العمل خاص و حتمی برای زمان مصرف سیر سیاه وجود ندارد. هر موقع که میل داشتید می توانید سیر سیاه بخورید (البته به مقدار مجاز). برای اینکه از فواید و مزایای سیر سیاه بهره مند شوید باید آن را به صورت مستمر و روزانه مصرف کنید. اثرات مثبت مصرف سیر سیاه معمولا بعد از یک تا سه ماه ظاهر خواهد شد. مصرف موقت و گاه و بی گاه هر چند مفید است اما باعث کاهش اثرات مثبت سیر سیاه می شود (منبع).


حداقل مصرف سیر سیاه در روز باید بین ۰.۶ تا ۱.۲ گرم باشد. یعنی مصرف روزانه تقریبی نصف حبه سیر سیاه درشت تا یک حبه درشت کامل کافیست. برای حبه های کوچک باید بیشتر مصرف شود. برای اطلاعات کامل در مورد نحوه مصرف سیر سیاه به این مقاله مراجعه کنید: طریقه مصرف سیر سیاه


 


خرید سیر سیاه در اصفهان، تهران، مشهد، کرج، شیراز، تبریز، قم و اهواز

سیر سیاه با کیفیت بایادی در شهر نجف آباد، نزدیک اصفهان تولید می شود. اگر امکان خرید حضوری دارید با ما تماس بگیرید. در غیر این صورت، ما می توانیم سفارش شما را با پست پیشتاز به سراسر ایران ارسال کنیم. با توجه به قیمت مناسب سیر سیاه بایادی، خرید اینترنتی و ارسال با پست پیشتاز خیلی به صرفه تر از خرید حضوری از برندهای وارداتی است. پس برای مشاوره و خرید با ما تماس بگیرید.



خرید سیر سیاه در اصفهان