ماه من

مطالب جدید

ماه من

مطالب جدید

قهوه گانودرما موکا/09109483228

دوره درمانی با گانودرما در بسیاری از موارد بیش از سه ماه طول می کشد. فراورده های قارچ گانودرما را برای درمان بیماری‌های حاد استفاده نکنید.

اگر می خواهید قارچ گانودرما در همه اشکال آن بیشترین تاثیر را داشته باشد باید آنرا بصورت مداوم مصرف کنید.

مصرف دوزهای کم در طول روز برای مدت زمان طولانی بهتر از مصرف دوزهای زیاد برای دوره زمانی کوتاه است.

قارچ های دارویی باید در آب داغ حرارت ببینند تا پوسته کیتین آن بشکند؛ با این کار پلی ساکارید هایی که در سیستم گوارشی ما بصورت مایع یا جامد وجود ندارند آزاد می شوند.

شما می توانید از قارچ خشک شده یا شکل پودری آن همراه با دمنوش های گیاهی مصرف کرده و فرمولاسیون دمنوش مخصوص به خودتان را متناسب با اهداف سلامتی خود داشته باشید، همچنین می توانید این قارچ را در خردکن با سرعت بالا خرد کرده و آن را به شکل تازه همراه با چای مصرف کنید.

گانودرما قارچی با طعم تلخ و چوب مانند هست که اندکی شیرین هم هست؛ شما می توانید آن را در آب داغ و یا چای مخلوط کرده و کمی آنرا شیرین کنید تا طعمی شبیه به قهوه تلخ و شیرین داشته باشد همچنین می توانید پودر قارچ گانودرما را در انواع تونیک ها و شیک ها و حتی دسرها ترکیب کنید.

انواع محصولات گانودرما را بشناسید

 


میزان دوز مصرفی گانودرما بستگی به نیاز بدن افراد مختلف و وضعیت سلامتی فعلی افراد بستگی دارد؛ این دوز معمولاً برای قارچ پودر شده حداکثر بین ۲ تا ۵ گرم روزانه برای هر نفر مناسب است.

تاثیرات گانودرما روی زنان باردار و یا شیرده هنوز اثبات نشده است، بنابراین احتیاط کنید.

اگر از داروهای رقیق‌کننده خون یا ضد انعقاد مانند آسپرین یا وارفارین استفاده می‌کنید (به ویژه بیماران قلبی) قبل از مصرف گانودرما حتما با پزشک خود مشورت کنید. (در چنین مواردی مصرف گانودرما ممکن است خونریزی را افزایش دهد و بیمار را بیشتر در معرض لخته شدن خون قرار می‌دهد).

اگر می‌خواهید گانودرما را همراه با داروهای شیمیایی و درمانی خاص و یا داروهای کاهش دهنده فشارخون مصرف کنید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید چون ممکن است این داروها با هم تداخل ایجاد کنند.

برای ۱۰ روز پیش و پس از عمل جراحی از گانودرما استفاده نکنید چون احتمال خونریزی را افزایش می‌دهد.

اگر دچار خشکی دهان، بثورات یا خارش هستید، مصرف را قطع کنید، زیرا این واکنش حساسیتی را نشان می‌دهد.

قهوه گانودرما 


سخن آخر دیتا قارچ

اگرچه ممکن است از طعم قهوه گانودرما لذت ببرید، اما عجله نکنید. تحقیقات زیادی وجود دارد که هنوز هم باید در مورد قهوه گانودرما انجام شود و تأثیرات آن در آزمایشات بالینی در مقیاس بزرگ بررسی شود.


اگر هنوز هم قصد تهیه قهوه گانودرما را به عنوان یک قسمت منظم از رژیم غذایی خود دارید ، حتماً ابتدا با پزشک خود صحبت کنید.


تمامی نکات گفته شده، به این معنی نیست که گانودرما برای هر بیماری، درمان است زیرا نظر پزشک درباره مصرف آن بسیار مهم است، پس پیشنهاد می کنیم قبل از مصرف پودر و یا قارچ خشک گانودرما حتماً با پزشک مشورت کنید و سپس اقدام به مصرف این محصولات کنید.


اگر تمایل دارید قارچ گانودرما را پرورش دهید و یا با نحوه کشت و پرورش آن آشنا شوید بر لینک های زیر کلیک کنید:




http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%81%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%88%da%a9%d8%a7/