ماه من

مطالب جدید

ماه من

مطالب جدید

مزیت استفاده از پکیج آموزش خیاطی خانم عمرانی/09109483228

مزیت استفاده از پکیج آموزش خیاطی خانم عمرانی
مطمئن باشید که با تهیه پکیج کامل آموزش خیاطی خانم عمرانی، مجموعه کاملی از آموزش خیاطی را همیشه در کنار خود خواهید داشت. این پکیج که شامل 24 دی وی دی آموزشی است، بیش از 200 ساعت آموزش مفید را در خود جای داده است که در آن ها تمام نکات و تکنیک های خیاطی و روش سادریک بیان شده است.

یکی از مزایای تهیه و خرید آموزش خیاطی سیما عمرانی این است که همیشه و در همه جا می توانید این آموزش ها را با خود و در کنار خود داشته باشید و در هر زمان که مایل بودید از آن ها استفاده نمایید. در ضمن تهیه آموزش خیاطی خانم عمرانی قطعا بسیار مقرون به صرفه تر از شرکت در کلاس های حضوری خواهد بود. زیرا نه تنها در هزینه کلاس ها صرفه جویی می شود بلکه از خانه بیرون نرفته و بدون صرف هزینه بابت رفتن به کلاس و صرف وقت اضافه، می توانید آن ها را در منزل به راحتی یاد بگیرید.

در واقع شما با پرداخت کمترین میزان هزینه برای دیدن آموزش خیاطی توسط یکی از مجرب ترین مربیان این حرفه، کلیه آموزش ها را در اختیار خواهید داشت.

 

در پکیج خیاطی خانم عمرانی چه مطالبی وجود دارد
در دی وی دی های آموزش خیاطی خانم عمرانی می توان مطالب زیر را فرا گرفت:

1- در وی دی شماره 1: مقدمه خیاطی، روش صحیح اندازه گیری، دوخت وسایل آشپزخانه، پیش بند، دستکش آشپزخانه، انواع چادر، دوخت زیپ و بسیاری موارد دیگر را فرا خواهید گرفت.

2- در دی وی دی دوم از این مجموعه: دوخت ست کامل لوازم نوزاد، چند نوع آستین، سارافون، شنل و بسیاری موارد دیگر را خواهید آموخت.

3- در بخش سوم: یقه، آستین، پیراهن، دامن، پیراهن مردانه و بسیاری موارد دیگر آموزش داده می شود.

4- در بخش چهارم: تمام مطالب مربوط به دوخت شلوار، از اندازه گیری تا برش و سایر نکات دوخت آن، آموزش داده می شود.

5- در بخش پنجم از آموزش خیاطی خانم عمرانی چند مدل دامن، تونیک، یقه و مطالبی از این دست را فرا خواهید گرفت.

6- دوخت سجاف و انواع آن، آستین و نکات مربوط به بالاتنه کوتاه در این مرحله از آموزش خیاطی خانم عمرانی قرار می گیرد.

7- اندازه گیری دامن و دوخت انواع دامن را یاد گرفته و در رابطه با دوخت مقنعه و انواع آن نیز مطالبی عنوان می شود.

8- در بخش هشتم و یا دی وی دی هشتم به مبحث پرنکته آستین پرداخته می شود و آموزش هایی نیز در رابطه با شنل عروس و انواع آن بیان می شود.

9- در قسمت نهم آموزش خیاطی خانم عمرانی، چند مدل دامن، چادر ملی و مانتو آموزش داده می شود.

10- در دی وی دی شماره 10، بیشتر به بحث یقه ها و انواع آن پرداخته شده است.

11- در این آموزش در رابطه با اشکالات اندامی که مهمترین مبحث در خیاطی است، صحبت می شود. همچنین در رابطه با چند دامن و چند نوع یقه آموزش های لازم داده شده است.

12- دوستان علاقمند به انواع مدل های دراپه می توانند به این دی وی دی مراجعه نمایند.

13- در این بخش به آموزش دوخت مقنعه، لباس زنانه و جلیقه های دولایه پرداخته شده است.

14- در این دی وی دی در رابطه با الگوی بالاتنه و دوخت سارافن و همچنین دوخت پرده آشپزخانه پرداخته شده است.

15- در این بخش از آموزش خیاطی خانم عمرانی چند مدل روپوش و مانتو و نکات آن صحبت شده است.

16- آموزش روپوش های مدارس و فرم های اداری در این دی وی دی قرار دارد و مانتوهای آستین کیمونو در این بخش قرار دارد.

17- مانتو های مدل عبایی و لباس حاملگی در این مبحث قرار داده شده است. پس خانم های باردار می توانند از این بخش استفاده کرده و لباس های دلخواه خود را بدوزند.

18- در این دی وی دی در رابطه با دوخت تونیک، کت های کوتاه و استفاده از پارچه های لمه صحبت شده است.

19- این بخش از آموزش ها به شنل کلاه دار و همچنین دوخت پارچه های لی اشاره شده است و آموزش های لازم در این رابطه به علاقمندان داده شده است.

20- در این بخش از آموزش خیاطی زنانه خانم عمرانی، به آموزش دامن شلواری پیلی دار و ساده و نکات آن پرداخته شده و نکات دوخت های پیله دار بیان شده است.

21- آموزش دوخت یقه، جلیقه و دوخت انواع مختلفی از ترک ها در این بخش قرار گرفته است.

22 تا 24- در این دی وی دی های آموزشی به مرحله تخصصی رسیده ایم و آموزش های جدید خیاطی خانم عمرانی در زمینه دوخت انواع لباس در این بخش های آخر عنوان شده است.

 

فیلم آموزش خیاطی توسط خانم عمرانی
شما با تهیه فیلم آموزش های خانم عمرانی می توانید به راحتی خیاطی را در زمان بسیار کوتاهی یاد گرفته و به نکات و ریزه کاری های آن اشراف داشته باشید. فیلم های آموزشی این استاد گرانقدر به راحتی در تمام پلیرهای خانگی و همچنین در کامپیوتر و اپ تاپ قابل پخش بوده و از این بابت دچار مشکل نخواهید شد.

در کنار این فیلم ها می توانید کتاب های ایشان را نیز خریداری کرده و مجموعه کاملی از تمام نکات و در واقع آموزش کامل خیاطی خانم عمرانی به روش سادریک را در کنار خود داشته باشید.

 

پکیج آموزشی خیاطی خانم عمرانی را چگونه تهیه کنیم؟
در صورتی که شما هم از افرادی هستید که ترجیح می دهید در خانه به یادگیری این هنر بپردازید، می توانید به راحتی آموزش های مختلف و فیلم های آموزشی و همچنین کتاب های این استاد را از طریق مراجعه به کتاب فروش ها تهیه نمایید و یا به مغازه های خرازی بزرگ مراجعه کرده و این مجموعه را خریداری کنید؛ زیرا اینگونه از مغازه ها کتاب های آموزشی و فیلم های اساتید بزرگ را نیز در مجموعه اجناس خود دارند.

اما این کار شاید زمانبر بوده و باید زمان زیادی را برای گشتن و خرید کردن گذاشته و در نتیجه هزینه زیادی را نیز متقبل شوید. اما یا راه دیگری نیز برای خرید پکیج آموزش خیاطی خانم عمرانی وجود دارد؟

 

یکی از راه های خرید آموزش جامع خیاطی خانم عمرانی، خرید اینترنتی است
شما می توانید از طریق اینترنتی آموزش خیاطی خانم عمرانی خرید کنید. این راه بسیار ساده و همچنین مقرون به صرفه است. از طریق مراجعه به سایت های معتبر اینترنتی و یا مراجعه مستقیم به سایت فروش محصولات سیما عمرانی می توانید نه تنها در وقت خود صرفه جویی نمایید، بلکه می توانید در هزینه ها نیز صرفه جویی کرده و به راحتی و در کمترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.

تنها کافیست محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را در سبد خرید خود قرار دهید و هزینه لازم برای این خرید را بپردازید. در کوتاهترین زمان پکیج آموزش کامل خیاطی خانم عمرانی را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

 

خیاطی ساده سیما عمرانی یکی از بهترین راه ها برای یادگیری خیاطی
با تهیه و خرید پستی آموزش خیاطی خانم عمرانی می توانید به راحتی و بسیار ساده به طوری که خودتان هم باور نخواهید کرد، خیاطی را بیاموزید. آموزش های خیاطی خانم عمرانی با زبانی ساده بیان شده است و حتی افرادی که هیچ گونه سررشته ای از این هنر ندارند نیز می توانند در زمان بسیار کوتاهی آن را یاد گرفته و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. قطعا دیدن دست دوخته های خودتان بر تن اعضا خانواده می تواند بسیار لذت بخش باشد.

 

آموزش خیاطی خانم عمرانی، کاملترین مجموعه آموزشی در زمینه خیاطی در ایران
آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی یکی از بهترین ها و کاملترین ها در زمینه آموزش است. شما با تهیه پکیج خانم عمرانی و آموزش خیاطی، یکی از بهترین ها و تخصصی ترین ها را در زمینه آموزش خواهید داشت. با کمک این فیلم های آموزشی و همچنین کتاب ها می توانید تمام نکات و جزئیات این حرفه را بیاموزید و از آن ها استفاده نمایید.

در پکیج خیاطی سیما عمرانی فیلم های با کیفیت و فوق العاده ای وجود دارد که به راحتی با هر سیستم و دستگاه پلیر همخوانی داشته و شما در هر ساعت از روز که تمایل داشته باشید می توانید از آن ها استفاده کرده و آموزش های لازم را دریافت نمایید. این فیلم ها تمام نکات مربوط به خیاطی را بیان کرده و از صفر تا صد آن را به شما آموزش می دهند به گونه ای که دیگر نیازی به مراجعه به هیچ کلاس خیاطی را نخواهید داشت.

شما با خرید مجموعه کامل خیاطی زنانه خانم عمرانی، کلاس خیاطی حرفه ای را به منزل خود آورده اید و مزیت آن در این است که هر زمان که تمایل داشته باشید و یا وقت داشته باشید می توانید مرحله به مرحله و طبق آموزش ها پیش بروید.

 

آیا آموزش خیاطی خانم عمرانی و مجموعه کامل آن، قیمت مناسبی دارد؟
شاید به جرات بتوان گفت که یکی از مزایای خرید این مجموعه، قیمت پکیج اموزش خیاطی خانم عمرانی است زیرا شما با به صرفه ترین قیمت، بهترین مجموعه را خواهید داشت. در صورتی که بخواهید این تعداد جلسات و به صورتی کامل خیاطی را آموزش ببینید باید هزینه زیادی را صرف کلاس های مختص آن کنید، در صورتی که خرید اینترنتی خانم عمرانی یکی از بهترین، به صرفه ترین و ساده ترین راه ها برای داشتن یک مجموعه آموزشی کامل است.

 

فروش آموزش خیاطی خانم عمرانی
فروش این پکیج فوق العاده آموزشی باعث شده که افراد علاقمند زیادی به این رشته به فراگیری این آموزش ها پرداخته و با تهیه آن به دلیل مناسب بودن قیمت آموزش خیاطی خانم عمرانی به راحتی آن را تهیه نمایند. با خرید این مجموعه کامل و آموزنده می توانید در کمترین زمان ممکن به یک خیاط حرفه ای بدل شوید و از دوخته های خود لذت ببرید و اطرافیان خود را نیز از داشتن این هنر شگفت زده نمایید.

 

 

 

 

 

به همراه آموزش خیاطی بدون الگو خانم عمرانی  شما می توانید مجموعه کتاب آموزش خیاطی ایشان را نیز در 4 جلد تهیه نمایید.کتاب های ایشان در کنار این مجموعه تصویری می تواند به صورت یک مکمل عمل کرده و خیلی زود شما را به مهارت بالایی در زمینه خیاطی برساند.

 

چگونه می توانم برای خرید خیاطی سیما عمرانی اقدام نمایم ؟

شما براحتی به یکی از روش های زیر می توانید از هر کجای کشور که باشید ابتدا محصول را سفارش داده و بعد از اینکه انرا دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

کافیست تاب روی دکمه خرید پستی که در زیر قرار داده ایم کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

می توانید همچنین جهت خرید این محصول با شماره تلفن تماس گرفته و به صورت تلفنی اقدام به خرید این محصول نمایید.

همچنین می توانید کلیه مشخصات خود شامل آدرس پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به شماره بالا پیامک داده و از این طریق سفارش خود را ثبت نمایید.

 

مجموعه فیلم های آموزش خیاطی خانم عمرانی در میان سایر محصولات مشابه یکی زا کامل ترین و به روز ترین آنها می باشد. متد آموزشی ایشان سادریک بوده و به گونه ای تدوین شده است که براحتی می توانید در هر سطحی از آموزش باشید با آن ارتباط برقرار کرده و بدون اینکه نیازی به رفتن به آموزشگاه های خیاطی داشته باشید در خانه و توسط همین دی وی دی ها به مهارت بالایی دست پیدا کنید.

در مورد مجموعه کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی هم که در بالا خدمتتان توضیح دادیم دو جلد اول به صورت کلی به تمامی مباحث خیاطی اشاره کرده است و به نوعی دو جلد مکمل هم هستند و اگر خواستید اقدام به خرید کتاب ها نمایید حدالمقدور دو جلد اول را با هم خرید نمایید. جلد سوم در مورد مانتوهای فانتزی می باشد و علاقه مندان به یادگیری دوخت های خیاطی از این کتاب می توانند نهایت استافده را ببرند.جلد چهارم هم در مورد دوخت لباس های کشی می باشد و در این کتاب شما تمامی نکات مربوط به آموزش دوخت انواع لباسهای کشی را فرا خواهید گرفت.

 

همه 24 dvd آموزش خیاطی خانم عمرانی دارای گارانتی طلایی هستند و به صورت چاپ رنگی ارائه شده اند . به هر دلیل اگر هر دیسکی دچار مشکل باشد ما انرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.شما با خیال راحتی میتوانید همین الان با استفاده از روش هایی که توضیح دادیم این مجموعه را خریداری کرده و تماشا نمایید.مطمئن باشید این روش کمترین هزینه را برای شما در پی خواهد داشت و بدون نیاز به اینکه وقت و پول خود را در راه های رفتن به آموزشگاهها تلف کنید می توانید خیلی زود به مهارت بالایی دست یابید.

 

برخی از عناوین آموزش داده شده در این مجموعه ارزشمند عبارتند از :

وسایل آشپزخانه ، دوخت جاحوله ای ، دوخت پیش بند ، دوخت جانونی ، دستکش آشپزخانه ، چادر نماز ، چادرملی ، دامن سرخپوستی ، کوچک کردن لباس ، بلوز راحتی یا گوشه والن دار ، دوخت زیپ مخفی ، دوخت پایین دامن ، طریق دوخت سرویس آشپزخانه ، کت کوتاه با آستین کیمونو

کیف نوزاد ، شنل نوزاد کلوش ، دوخت شنل ، قنداق فرنگی ، کیسه خواب ، جالباسی نوزاد ، جاجورابی نوزاد ، لباس نوزاد با زیرپوش ، دوخت جیب رو ، آستین کلوش و پاکتی و دمپا ،تبدیل الگوی اولیه به سارافون و لباس گوشه دار ، برش زیرسینه یا یقه چپ و راستی ، شنل چوپانی ، نکات سه جاف مخفی

چادر نماز آستین دار ، کیسه سبزی ، روی قوری ، دستمال سبد نان با گلبرگ ، دستگیره فر ، دستگیره یخچال ، یقه آرشال جدا با دکمه به پالتو وصل می شود ، دامن لنگی ، آستین دو تکه کتی ، دامن حلزونی والن سرخود ، شومیزه زنانه ، پیراهن مردانه و آستین مردانه مچی و بلیطی ، یقه مردانه پایه سرخود ، یقه مردانه پایه جدا ، آستین کلوش سرخود

الگوی پایه شلوار ، برش شلوار ، اندازه گیری شلوار با ران مناسب ، پشت شلوار ، نکات ایراد شلوار افراد چاق با شکم برجسته ، روش دوخت شلوار ، زیپ ، آنفوز شور ( مربوط به اندازه گیری فاق شلوار ) ، شلوار بارداری ، دامن ترک اریب یقه حلزونی ، آستین برای افراد چاق ، شیب آستین ، کلاه نوزاد ، الگو و برش و دوخت پالتو ، دامن ترک ، دامن ماهی

دامن نیلوفری گوده دار ، دامن کلوش بدون قرینه ، زیپ مخفی کمر ، دامن شلواری ، تونیک آبشاری ، آستین کیمونو ، برش و دوخت نوار دوزی آستین رگلان ، یقه ول پیلی دار برش دار از اریب ، پیراهن چپ و راستی ، دوخت گره ای ، گل تزئینی
الگوی رو و پشت شلوار ، پیراهن بالاتنه کوتاه ، نکات خیاطی ، دوخت سه جاف و بندینک جلو بسته ، بلوز یقه دراپه ، سه جاف سه دکمه ، آستین لاله ای لبه گشاد

آموزش خیاطی اندازه گیری دامن ساده ، دوخت دامن ساده و کمری سه جاف زیپ مخفی ، دامن چاک ساده ، دامن چاک پیلی دار ، زیپ معمولی ، تشخیص رنگ دهی پارچه ، نکات دوخت کمری جد ا، مقنعه چانه دار سرخود بند دار ، مقنعه زیر شال ، شال و مقنعه ، دامن پیله راسته ، دامن پیله اریب ، یقه زیر مانتو ، اندازه گیری بالاتنه