ماه من

مطالب جدید

ماه من

مطالب جدید

سیر برای زگیل تناسلی/09109483228

درمان زگیل تناسلی مردان در خانه ممکن است؟
زگیل تناسلی مردان به ضایعاتی کوچک در پوست ناحیه تناسلی آنان اشاره دارد که می‌تواند ناشی از عفونت در این ناحیه باشد. در مردان این زگیل‌های تناسلی ممکن است بر روی آلت تناسلی، مجرای ادرار (لوله‌ای که از طریق آن ادرار عبور می‌کند)، اسکروتوم (کیسه‌ای که بیضه‌ها را نگه می‌دارد)، بالای ران، روی مقعد و یا در قسمت داخلی آن، رخ دهد.

علت زگیل تناسلی مردان ممکن است عدم رعایت بهداشت کافی، سیستم ایمنی ضعیف، داشتن رابطه جنسی محافظت نشده و یا رابطه با شرکای جنسی متعدد باشد. همیشه بهتر است که این بیماری را در اسرع وقت درمان کنید، زیرا احتمال دارد این زگیل‌ها بزرگ‌تر شوند و ناراحتی بیشتری ایجاد کنند.

راه‌های بسیاری برای درمان زگیل تناسلی مردان وجود دارد؛ با این وجود به دلیل اینکه بسیاری از مردان از مراجعه به پزشک به علت این بیماری شرم دارند، به دنبال روش خانگی سریع و مؤثر برای درمان زگیل تناسلی مردان هستند. گرچه از نظر ما هیچ لزومی ندارد که افراد از وجود این عارضه به نسبت شایع، دچار خجالت شوند، اما قصد داریم بهترین روش‌های خانگی درمان زگیل تناسلی مردان را به شما آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله ” بیماریهای پوستی اندام تناسلی مردان ” را نیز در وب سایت پزشکی دکتر سوشا بخوانید.

درمان زگیل تناسلی مردان با سیر
سیر به علت خواص ضد ویروسی اش، به عنوان یک درمان مناسب برای زگیل تناسلی در نظر گرفته می‌شود. برای انجام این روش خونگی سریع و مؤثر چند حبه سیر خام را خرد کنید. سپس، آن را در قسمت درگیر با زگیل بمالید و برای یک یا دو روز آن را ببندید. شما همچنین می‌توانید از کپسول‌های سیر نیز استفاده کنید. این یک روش درمان طبیعی برای از بین بردن زگیل‌های تناسلی می‌باشد.

سیر برای زگیل تناسلی

روغن کرچک برای زگیل تناسلی 
خواص روغن کرچک برای زگیل تناسلی ثابت شده است. گرچه ممکن است روغن کرچک قدری بدبو باشد، اما یک روش خونگی عالی برای درمان زگیل تناسلی مردان می‌باشد. یک تکه پنبه را به روغن کرچک آغشته کنید و سپس آن را روی زگیل‌ها بمالید و با یک باند در محل قرار دهید. این تکه پنبه‌ای را حداقل سه بار در روز تغییر دهید.