ماه من

مطالب جدید

ماه من

مطالب جدید

طرز تهیه قهوه لاته گانودرما/09109483228

قهوه فوری لاته دکتر بیز

شرکت دکتر بیز یکی از مشهورترین واحدهای تولیدی محصولات گانودرما در کشور است که توسط بکارگیری مدرن ترین دستگاه های روز دنیا و مرغوب ترین نوع قارچ گانودرما توانسته با استفاده از گنجاندن قارچ گانودرما در لذیذترین قهوه گانودرما لاته، یک نوشیدنی شیرین و دلچسب را تولید کند که شما می توانید با استفاده از این قهوه ساده از خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما بهره کافی را ببرید. تمامی محصولات شرکت دکتر بیز از جمله قهوه ی لاته گانودرما یا همان قهوه موکا گانودرما دارای گواهینامه معتبر از سازمان غذا و دارو و همچنین گواهینامه بین المللی هستند. این شرکت در تولید نمونه های مختلفی از قهوه همراه با فرآورده های قارچ گانودرما تمام استانداردها را رعایت کرده و قهوه های قارچ گانودرما را به عنوان مکملی برای بهبود بسیاری از بیماری ها معرفی کرده است. این فروشگاه به عنوان یکی از مراکز عرضه کننده محصولات گانودرما سعی کرده تا تمامی طعم های قهوه گانودرما تولید شده در شرکت دکتر بیز را به شما ارائه داده و طعم مطلوب یک قهوه لاته گانودرما مرغوب را به شما بچشاند.

 

قهوه لاته گانودرما برای لاغری

با توجه به وجود قهوه اسپرسو در قهوه موکا گانودرما این محصول دارای مقادیر قابل توجهی کافئین می باشد که به طور چشمگیری کافئین می تواند علاوه بر افزایش دادن سطح هوشیاری باعث شود تا سوخت و ساز در بدن بالا رفته و بدون فعالیت های ورزشی سخت و طاقت فرسا شما شاهد کاهش وزن خود باشید. قهوه فوری لاته دکتر بیز همانطور که از نامش پیداست سریعا با حل شدن در آب جوش آماده شده و قابل استفاده می باشد و این قابلیت را دارد تا طی دو دوره مصرف از مرغوب ترین قهوه لاته گانودرما برای لاغری، گردش خون رسانی به سلول ها افزایش یافته و بافت های چربی از یکدیگر گسسته شوند.

این محصول کاملا گیاهی بهبود سلامت پوست را پس از لاغری تضمین می کند و تاثیرات مثبتی را در افراد چاق از خود نشان می دهد. در واقع قهوه لاته گانودرما برای لاغری نه تنها طعم خوشمزه ای دارد بلکه به دلیل وجود قارچ گانودرما حاوی مواد مفیدی مانند اسید آمینه و تری ترپنوئید است که سبب شده است تا این قهوه گانودرما سازش زا باشد. این قارچ که به قدرت معنوی شهرت دارد، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و می تواند بهترین سم زدایی و همچنین پاکسازی را در بدن انجام دهد.

تصویر ۴

خواص قهوه لاته گانودرما

وجود کاکائو در کنار مزایای بیشمار قارچ گانودرما در قهوه موکا گانودرما خواص فراوانی را حاصل نموده است که از مهمترین این خاصیت ها می تواند به موارد زیر اشاره کرد.

_ حاوی پلی فنول

_ ایجاد حس آرامش

_ تنظیم کننده فشار خون

_ بالا بردن عملکرد پانکراس و افزایش ترشح انسولین

_ کاهش خطر ابتلا به حمله های قلبی و همچنین سکته های مغزی

_کنترل وزن

_دفع رادیکال های آزاد و حفاظت بدن در برابر اغلب سرطان ها

_ تسکین سر درد

_ رفع مشکلات پوستی

_ جلوگیری از ریزش مو

_ترمیم قسمت های از بدن که آسیب دیده باشند

_ترشح هورمون های مفید مانند آدرنالین برای آرامش بخشی در بدن

البته خوب است بدانید زنان باردار و همچنین خانم های شیرده بهتر است با مشورت پزشک این قهوه را استفاده کنند.

تصویر ۵

نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما

با توجه به فواید بیشمار قهوه موکا گانودرما خوب است بدانید نحوه استفاده از قهوه لاته گانودرما چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اینکه قهوه لاته گانودرما برای لاغری و یا هر نوع قهوه لاته قارچ گانودرمای دیگری را بسته ذائقه مصرف کننده می توان هر به صورت گرم یعنی با حل کردن یک ساشه از قهوه فوری لاته گانودرما در آب جوش استفاده کنید و یا به صورت سرد یعنی انداختن میزان مناسبی یخ درون فنجان قهوه از قبل آماده شده میل کنید. اما چنانچه قهوه لاته گانودرما دکتر بیز را مورد استفاده خود قرار داده اید بهتر است به دلیل داشتن طعم خامه، این نوشیدنی را به صورت گرم سرو کنید تا طعم واقعی یک شکلات در کنار یک خامه گیاهی را بیشتر احساس کنید.

 

قهوه لاته گانودرما چیست و اطلاعات کامل در مورد این قهوه

 

شاید بعضی از شما نام قهوه لاته گانودرما را شنیده باشید ولی اطلاعات کاملی در مورد این قهوه و فواید معجزه آسای آن نداشته باشید. قهوه ی گانودرما لاته نام یک قهوه خاص گیاهی و دارویی می باشد که از قارچ تهیه می شود و به همین علت به آن قارچ دارویی نیز می گویند.

قهوه لاته گانودرما چیست

قهوه گانودرما لاته چیست؟بی شک مهمترین سوالی که در ذهن همه شما وجود دارد همین مورد می باشد، در این قسمت به طور کامل در رابطه با اینکه قهوه گانودرما چیست صحبت خواهیم کرد. قهوه لاته گانودرما که به عنوان قهوه فوری لاته گانودرما نیز شناخته می شود، یک گیاه دارویی می باشد که از قارچ تهیه می شود، در حالت کلی خود گانودرما نام یک قارچ دارویی می باشد که فواید بسیار زیادی دارد و بالای چند هزار سال قدمت دارد. این قارچ برای بار اول در کشور چین بوجود آمد و به دلیل خواص بی نظیر و عالی ای که داشت در کمتر از چند سال در بسیاری از کشور های دنیا مطرح شد و همین مورد سبب شد تا گانودرما به یکی از مهمترین و پر استفاده ترین مکمل های غذایی تبدیل شود و بسیاری از افراد در لیست غذایی خود قهوه لاته گانودرما را قرار داده اند، قهوه لاته گانودرما برای لاغری، سم زدایی و چندین مورد دیگر استفاده می شود که همه آنها را در ادامه کاملا توضیح خواهیم داد.

 

طرز تهیه قهوه لاته گانودرما

قهوه لاته قارچ گانودرما که یکی از مهمترین نوع نوشیدنی این قهوه می باشد از دو ترکیب بسیار مفید اسپرسو و شیر بخار آب ساخته می شود، یعنی به صورتی که اسپرسو را به مقدار معین با شیر داغ و یا در برخی موارد به آب جوشیده اضافه کرده و سر آن را نیز از کف حاصل از شیر پوشش می دهند. این قهوه عالی به همین شکل و با این مواد تهیه می شود و فقط نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که میزان استفاده از این مواد بسیار مهم می باشد و در میزان های مختلف طعم های مختلفی دارد.