ماه من

مطالب جدید

ماه من

مطالب جدید

خواص سیر سیاه در درمان بیماری‌ها/09109483228

 توضیحات

 نظرات (0)

خواص و موارد مصرف:


کاهش وزن و چربی سوزی

برطرف کردن زود انزالی

ضد سرطان

رفع چربی کبد

درمان دیابت

درمان زگیل تناسلی

کاهش فشار خون

محافظت کننده عصبی

ضد سرطان

ضد چاقی

تقویت سیستم ایمنی بدن

محافظت کننده سلولهای کبدی

عفونت های رحمی

بیماری های ریوی


 


ویژگی های محصول :


وزن بسته : 170 گرم

مناسب جهت : برای کاهش وزن و کبد چرب و زود انزالی

زمان مصرف : روزانه یک تا سه نوبت

شرایط نگهداری : در جای خشک و خنک (پس از باز شدن درون یخچال)


 


 


نحوه و زمان مصرف :


استفاده از سیر سیاه با شکم خالی و قبل از خوردن وعده‌های غذایی تاثیر آن را بیشتر‌ می‌کند. به این منظور توصیه‌ می‌شود روزانه بین ۱ تا ۳ عدد سیر مصرف شود. همچنین از آن به عنوان طعم‌دهنده و چاشنی در انواع غذاها استفاده‌ می‌شود. گنجاندن این محصول در وعده‌های غذایی به سلامتی شما کمک شایانی خواهد کرد.


 


موارد منع مصرف:


در صورت مصرف داروی ضد انعقاد با پزشک مشورت کنید.


زنان باردار و خانم هایی که نوزادان زیر شش ماه دارند.


 


از خواص سیر سیاه برای درمان و بهبود زود انزالی استفاده می‌شود.خواص سیر سیاه در ترکیب با سایر گیاهان مانند جوز هندی و میخک برای درمان زود انزالی موثرتر است.


خواص سیر سیاه برای درمان زود انزالی


 


زود انزالی یکی از مشکلات رایج آقایان است که موجب کاهش رضایت جنسی در میان دو طرف می شود.با استفاده از خواص سیر سیاه زود انزالی در آقایان به خوبی درمان می‌شود و کیفیت روابط زناشویی بهبود پیدا می‌کند.در گذشته مردم از سیر به عنوان یک طعم دهنده در مواد غذایی خود استفاده می کردند تا علاوه بر طعم و عطر خوشی که به غذا می دهد از خواص دارویی آن هم بهره ببرند.اکنون این سوال برای شما پیش می‌آید که سیر سیاه چیست برای زود انزالی مفید است باید به شما بگوییم سیر سیاه در واقع همان سیر سفید است که در دما و رطوبت خاصی به سیر سیاه تبدیل می شود خواص سیر سیاه از سیر سفید بسیار بیشتر است .زود انزالی در آقایان معمولا دلایل زیادی دارد مثل خستگی،استرس روزمره،مصرف غذاهایی با طبع سرد،افسردگی،اعتیاد به مواد مخدر و الکل و… با استفاده از خواص سیر سیاه می توان زود انزالی را به هر دلیلی که ایجاد شود درمان کرد البته برای اثربخشی بهتر باید علت زود انزالی را شناسایی کرد و حتما در جهت رفع آن تلاش کرد در کنار تلاش برای رفع مشکل استفاده از خواص سیر سیاه هم کمک زیادی در افزایش رضایت جنسی دارد.


خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

1 بسته سیر سیاه دکتر بیز

پرداخت درب منزل قیمت : 190 هزار تومان




1 بسته سیر سیاه دکتر بیز

پرداخت آنلاین قیمت : 170 هزار تومان




2 بسته سیر سیاه دکتر بیز

پرداخت درب منزل قیمت : 380 هزار تومان




2 بسته سیر سیاه دکتر بیز

پرداخت آنلاین قیمت : 340 هزار تومان




3 بسته سیر سیاه دکتر بیز

پرداخت درب منزل قیمت : 570 هزار تومان




3 بسته سیر سیاه دکتر بیز

پرداخت آنلاین قیمت : 510 هزار تومان




خواص سیر سیاه چیست؟

سیر سیاه در مقایسه با سیر سفید نرم است طعم شیرینی دارد و بوی زننده سیر خام را هم ندارد.دارای آنتی اکسیدان‌های فراوانی است لینولئیک موجود در سیر سیاه برای زود انزالی مفید است.در واقع می‌توان گفت طبع گرم سیر سیاه درمان زود انزالی است. از خواص  سیر سیاه خاصیت کلاژن سازی آن است که سبب جوان سازی می‌شود. سیر قرن ها در کشورهای آسیایی نظیر چین ،ژاپن،تایلند و… مورد استفاده قرار می‌گرفته و پوست خوب مردم در آسیای شرقی به علت استفاده از خواص سیر سیاه است


 


خواص سیر سیاه در درمان بیماری‌ها

از خواص سیر سیاه عبارتند از جلوگیری از بیماری‌های قلبی ،کاهش فشار خون،ضد سرطان،محافظت از سلول‌های کبدی،سبب چربی سوزی و کاهش وزن می شود،درمان زود انزالی و افزایش میل جنسی،افزایش سیستم ایمنی بدن و…


سیر سیاه برای ورزشکاران بسیار موثر است آنها می توانند مقاومت خود را بالا ببرند.سبب افزایش انرژی برای ورزشکاران می شود.سبب از بین بردن التهابات ناشی از سرماخوردگی می شود.سولفور موجود در سیر در کاهش دردهای عضلانی موثر است.افرادی که مشکلات پوستی دارند مانند اگزما،خشکی و آکنه می توانند سیر را به صورت خام استفاده کنند خاصیت کلاژن سازی سیر سبب بهبود این نوع از مشکلات پوستی می شود.سیر سیاه ادرارآور است و در کسانی که مشکل احتباس آب در بدن و ورم بدن به علت انباشته شدن آب در بدن را دارند بسیار مفید است .سبب کاهش کلسترول بدن می شود و مانع از یبوست و مشکلات گوارش می شود و به هضم غذا بسیار کمک می کند.


فروشگاه پرشین خرید