ماه من

مطالب جدید

ماه من

مطالب جدید

قیمت تمام شده محصول چای کیسه ای تیما چقدر است ؟/09109483228

خواص و موارد مصرف:

کاهش وزن و چربی سوزی

تنظیم فشار خون

ضد سرطان

کاهش چربی خون

ویژگی های محصول:


ارایه شده در : دو مدل دم کردنی و کیسه ای

مدل دم کردنی : زعفرانی و کرفس

مدل کیسه ای: رعفرانی و کرفس

وزن مدل دم کردنی :250 گرم

تعداد در مدل کیسه ای: 100 عدد چای تی بگ

ترکیبات :چای سبز ، زیره ، کاسیا ، به لیمو ، زعفران و چای سفید و کرفس

مناسب جهت : چربی سوزی و کاهش وزن

 


 


نحوه و زمان مصرف :


در مدل دم کردنی به اندازه نیاز درون قوری ریخته و پس از ۳ الی ۵ دقیقه میل نمایید, روزانه ۳ وعده نیم ساعت قبل از غذا مصرف گردد.


یک تی بگ را در فنجان آبجوش قرار داده و پس از ۳ الی ۵ دقیقه میل نمایید، روزانه ۳ وعده نیم ساعت قبل از غذا مصرف گردد.


 


 


موارد منع مصرف :


– در دوران بارداری و شیردهی مصرف نگردد.

– درصورت حساسیت به کافئین با دستور پزشک استفاده شود.

– بیماران دارای مشکلات قلبی ، عروقی ، کلیوی ، دستگاه گوارش و افراد دچار بیخوابی و اضطراب این فرآورده را تحت نظر پزشک مصرف کنید.


 


محصولات تیما این روزها یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دمنوش های گیاهی هستند که شاهد آن هستیم. افراد زیاید به منظور کاهش وزن و لاغری به دنبال تهیه چای سبز می باشند و از این میان برند تیما یکی از خوش نام ترین و محبوب ترین ها بوده و معمولا افراد اقدام به خرید خرید چای سبز تیما می کنند. این محصول در دو مدل چای سبز کیسه ای و چای سبز دم کردنی ارائه شده است و شما بر اساس سلیقه خود می توانید هر کدام از این محصولات را که خواستید سفارش دهید.


 


در این بخش می خواهیم به معرفی محصول چای کیسه ای تیما بپردازیم. این دمنوش گیاهی به صورت تی بگ بوده و تعداد 100 عدد چای درون هر بسته قرار گرفته است که با کیفیت بسیار بالایی بسته بندی وب رایتان ارسال می گردد. از ترکیبات به کار رفته در این محصول می توان به گیاهان زیر اشاره کرد :


گیاه زیره


گیاه کاسیا


گیاه زعفران


چای اولونگ


به لیمو


و برگ های تازه گیاه چای سبز لاغری


معمولا از چای سبز کیسه ای بیشتر در اداره جات و شرکت ها استفاده می کنند و این به خاطر راحتی در دم کردن ان به نسبت مدل چای دم کردنی تیما است. شما می توانید در طی روز بین 3 الی 5 فنجان از این نوشدینی را میل نمایید و برای هر فنجان می توانید از یک عدد تی بگ درون جعبه استفاده نمایید.


اما نحوه خرید چای سبز لاغری در سایت ما چگونه است ؟


شما در هر کجای کشور که باشید به راحتی و در زمانی اندکی می توانید از طریق یکی از حالت های زیر سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه محصولتان را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.


کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.


 


قیمت تمام شده محصول چای کیسه ای تیما چقدر است ؟


این محصول با قیمت 32 هزار تومان به فروش میرسد که برای ردیافت آن علاوه بر این مبلغ باید مبلغی در حدود 5 تا 6 هزار تومان نیز هزینه پستی به مامور پست پرداخت کنید. اگر شما قصد مصرف این دمنوش گیاهی را به منظور کاهش وزن و لاغری دارید ما پیشنهاد می کنیم از یکی زا پکیج های سه ماهه تا شش ماهه ما استفاده نمایدی تا از تخفیف ویزه در هنگام خرید محصول نیز برخوردار شوید.


محصولات شرکت تیما که در زمینه لاغری و کاهش وزن می باشد در قالب دو محصول چای سبز دم کردنی و چای سبز کیسه ای در بازار ارائه شده است. برندهای مختلفی را می توان یافت که در عرصه تولید چای سبز لاغری در حال فعالیت هستاند اما اگر شما به دنبال تهیه بهترین چای سبز لاغری می باشید تا بالاترین تاثیر ممکن را دریافت کنید پیشنهاد می کنیم تنها از برند تیما استفاده کنید.


https://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%da%a9%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7/